piątek, 9 lipca 2021

9 lipiec 2021

 Bardzo podobają mnie się prace znajomych na  faceboku, są takie prawdziwe ,takie ich...A ja? No cóż oglądam ,oglądam,  komentuję  i nic z tego nie wynika ....Byłam dzisiaj na ogródeczku i troszkę pobiegałam z sekatorem i taczką-dobrze mi to zrobiło .Od tragicznej  zmiany w moim życiu-nie tylko wpadłam w depresję(to moja diagnoza jest) ale też utyłam bardzo i mam problemy z poruszaniem się. Jeszcze dwa lata temu były prawie codziennie kijki ,był Mój Ci On spacerujący ze mną....Została pustka z którą nie potrafię sobie poradzić.

7 komentarzy:

  1. Nie mam konta na faceboku ale będę śledzić Twojego bloga. Jestem zaskoczona, że wybierasz się do ogródka gdy na zewnątrz taki upał. Krysiu, uważaj na siebie.
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedzinki.W ogródku bywam ale najwyżej godzinkę dziennie. Straciłam energię i dlatego tak na siłę piszę tego nowego bloga aby się odblokować o ile to możliwe jest, taką mam nadzieję....To miłe że do wpadłaś.Dziękuję.

      Usuń
    2. Ogródek...kocham pracę w ogródku, ale po południu, kiedy cień. Chodzę z kijkami i...lubię te samotne spacery po polach, lasach, czasem straszno, ale adrenalinka jest mi potrzebna, jak powietrze. Przyroda sama w sobie jest lekiem na 'depresje', wiem z doświadczenia. Pozdrowienia zostawiam, duzo energii i uśmiechu Ci życzę...na wszystkie dni lata 🌼🌸🌻

      Usuń
  2. Dobry pomysł aby pisać bloga, wszystko co sprawia Tobie przyjemność, trzeba robić - patrzeć na zieleń, wspominać dobre chwile z dzieciństwa, z czasów szkolnych - jeśli masz dobre, jak najwięcej rozmawiać z pozytywnymi ludźmi a jak ich nie ma to pisać o swoich uczuciach pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Może powinnaś poszukać pomocy psychologa? Czasami trudno samodzielnie poradzić sobie ze stratą!

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo mam konto na fb,dopiero teraz tu wpadłam bo działo się sporo,muszę coś chyba skrobnąć na blogu.Jednak nie piszesz.Eh.

    OdpowiedzUsuń
  5. NAPISZ DO MNIE MOŻE BĘDĘ MOGŁA POMÓC I TO BEZINTESOWNIE

    OdpowiedzUsuń